Webbplatsen använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?
Google translate
Översätt sida
Använd Google Translate för att översätta webbplatsen. Jämtlandsvärme AB tar inget ansvar för att översättningen blir korrekt.
Saepmie
| Press
Har det blivit något fel i fjärrvärmeleveransen? Då ska du göra en felanmälan. Du kan kontakta oss dygnet runt, vi åtgärdar felet så snart vi kan.
För att vi ska kunna åtgärda fel i fjärrvärmeleveransen är det viktigt att du gör en felanmälan till oss.
Du kan enkelt göra din felanmälan via dator, mobil eller läsplatta. Använd webbformuläret.
Viktiga uppgifter när du felanmäler
Följande uppgifter är bra att ha till hands när du gör en felanmälan:
Vad händer när du gjort felanmälan?
När du fyllt i korrekt mejladress får du automatiskt en bekräftelse på att din felanmälan är registrerad. Väljer du att inte fylla i din mejladress får du ingen återkoppling.
Vi åtgärdar felen som anmäls olika snabbt beroende på hur allvarliga de är.
Du som anmäler får besked om vad vad vi gjort eller kommer att göra.
Kontakta oss
Jämtlandsvärme AB
Box 500
833 24 Strömsund
Besök
Enligt överenskommelse.
Kontakta gärna
Senast ändrad/granskad: 28 maj 2018